manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 7-Oct-2008 04:20 Email | Share | | Bookmark
Salam Lebaran utk si kecil molek - rama-rama

 
 
Pagi2 semalm dapat email, cam ni bunyi nye....
Ija… nak tau, cucu-cucu saya, dua hari berturut2 nak pakai baju kurung tu……, baju gaun yang saya beli dengan Ija kat kamdar (MIdValley) dulu tu langsung tak nak pakai.....

waduhh teruk betul lah...aku nii..dah membazir beli gaun tak pakai... sabar yea mak top...org penang.....cucu maktop ni ada 2.smua comel2......anggaran dalam umur 3 - 7 tahun.....budak pun pandai cantik....ada lg 1....jap jap






Tuesday, 7-Oct-2008 04:07 Email | Share | | Bookmark
lilitan

 
 
 
Comel benorr lilitan ni kan, sesuai utk bersalaman dipagi raya tak ar curi curi pandang..........ditambah highlight pada bunga ros merah bawah baju....hehe...jap ada lg







Friday, 26-Sep-2008 03:40 Email | Share | | Bookmark
SELAMAT HARI RAYA - SALAM LEBARANNNN

Assalammualaikum smua ………

Bergema takbir di Eidil Fitri
Ucapan khas untuk yang diingati
Agar hubungan persahabatan terikat rapi
Salah dan silap harap dimaafi

Selamat hari raya…salah dan silap harap dimaafkan….yg ija tak sengaja@tersemat d dlm hati.

Berhati2 dijalanraya…anda mampu mengubahnya

Wassalam@IJA


Friday, 26-Sep-2008 03:37 Email | Share | | Bookmark
Raya 2008

 
 
 






Friday, 26-Sep-2008 03:34 Email | Share | | Bookmark
Raya 2008 - Highlight + Tocang

 
 
 
View all 5 photos...










[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net