manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 15-Sep-2009 03:33 Email | Share | | Bookmark
Pua Etnik

 
 
 
Berpasangan dengan selendang ala2 CT utk diseri pagi raya lagi....model terpaksa kena kera paksa juga tu adik kita.......









Tuesday, 15-Sep-2009 03:22 Email | Share | | Bookmark
Pintalan v3 layer rindu

 
 
Manis bersalaman tanda bermaafan di pagi raya dengan tiga layer pintalan rindu...





Thursday, 3-Sep-2009 04:11 Email | Share | | Bookmark
Shimmering Flora with EOM

Shimmering Flora ada EOM
itu EOM
alhamdulilah
View all 4 photos...
Percubaan pertama kali utk Shimmering Flora bertatarias pattern EOM, agak remeh pattern ni, demi percubaan demi percubaan aku cuba khusus utk mak tersayang pada sepanjang belahan jubah labuh sepanjang 35 inci......ingat lagi mak ckp.....Along...malu lah mak pakai cam ni...ala mak biasa2 je.....cuba lah nanti, tp aku bisik dlm ati, aku sendiri pun malu gak nak pakai ni......mahu mata org melilau kearah belahan butang jubah ni...nasib tak muat badan aku, sekarang tak muat...nanti2 muat.. tak sabarnye hihihi...
Pada sifu2 lain utama skli k.noramanik sila komen yea...lulus ke tidak.....maap yea gmbr kurang kualiti






Quote:
noramanik - tengok dia dtg...hihi terima kasih atas pujian.....moga2 mak kita pun suka....


Tuesday, 1-Sep-2009 03:34 Email | Share | | Bookmark
SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA

 


Mata kadang salah melihat....
Mulut kadang salah berucap....
Hati kadang salah menduga.....
Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada....

MARHABAN YAA RAMADHAN

Marhaban ya Ramadhan,
Bulan dimana nafas kita menjadi tasbih, tidur kita menjadi ibadah, amal kita
diterima dan do'a kita di ijabah,

Sungguh cantik kain plekat
dipakai orang pergi ke pekan.
Puasa Ramadhan semakin dekat
silap dan salah mohon dimaafkan

Berharap padi dalam lesung
yang ada cuma rumpun jerami
harapan hati bertatap langsung
cuma terlayang fotopages ini.

Sebelum cahaya surga padam
Sebelum hidup berakhir
Sebelum pintu tobat tertutup
Sebelum Ramadhan datang, saya mohon maaf lahir dan bathin....

Taqqobalahu Minna Waminkum, Taqoballahu Ya Karim,

Marhaban Ya Ramadhan

Allaahumma baariklanaa fi Sya'ban wa ballighnaa Ramadhan Aminn.

Seribu senyuman
belum tentu menawan hati

satu jelingan sudah cukup
menimbulkan rasa benci
membina mengambil masa
meruntuh sekelip masa

Semoga Ramadhan membawa keberkatan kepada semua dan mengukuhkan ukhwah yang terbina, Saya menyusun sepuluh jari memohon maaf atas keterlanjuran kata dan
perbuatan, yang menyinggung perasaan saudara saudari dan atas segala
kesilapan yang telah berlaku disepanjang perjalanan hidup kita selama ini.

SEMOGA KITA DAPAT PENUHI BULAN YANG MULIA INI DENGAN IBADAH PADA NYE...

Quote:
amier photographer melaka johor - amin jua...


Tuesday, 1-Sep-2009 03:11 Email | Share | | Bookmark
Yellow Plumbago utk Adik...

sepanjang 17 inci
akhirnye
bunga saiz kecil
View all 5 photos...
Untuk saudara baruku, Adik di Langkawi.....harap memenuhi citarasanya....








Quote:
nurul - cantik ke?..terima kasih, ada lg yg lg lg cantik kat luar tu...bunga idoppp...hihi
kak wansya - cute gak yea...meh kasih sngt....
fazzarinna - waduh...akak possing tak tahan.....org N9 ke?....
balkis - wah dia dtg....sila....sila jamu mata yea, nak jamu air puasa pulak..hihi


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net