manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Mar-2008 08:30 Email | Share | Bookmark
EOM - Baju Pengantin Rosi.

 
Slamat Pengantin Baru Rosi....& menempuh alam rumahtangga....

Ada sejarah EOM ni.....dulu dah belajar tp entah mcm ane aku lupa.......aku pakai bantai je..ada lah 5 kali aku cuba, aku cuba kat baju lain dulu, aku bukak, aku bukak lagi smpai puas hati ....sebab nak serlah kebaya Rosi ni, aku tekad nak belajar juga...smpai aku turun Seremban belajar dari kak muss Alhamdulilah dia sanggup mengajar ku.. ribuan terima kasih dari aku pada http://kilauanmustika.fotopages.com/ aku buat besar duit 50sen 20sen & 10sen.........tp syg seribu kali sayang rosi terlebih dahulu dah beli korongsang, habisnye dia pun bukak juga EOM aku....nanti kan gmbar tanpa EOM tu yea.......

Happy Viewing yea.

tp kak muzz punya EOM tak bolah lawan lah..lg cutee gler.....






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net