manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Nov-2008 03:58 Email | Share | Bookmark
Sweet Pink Dahlia

 
 
 
Ni Empunya bj kak ila, ni klau tak silap bj ke 5, anak2 skli. smua warna coklat, skrg kak ila baru kuar wad di pantai medical (bangsar) ada dlm 1 mggu kot...bj ni dah lama siap, tp msih peram kat tngan kita....sian kak ila tak dapat tngok lg......yg aku ni tak pun jengok2 kak ila ni...smpai dah kuar wad blik bangi...asl jauh benor kak..........ni kita kasi korang smua cuci mata...harap2 kak ila cepat sembuh.....kita doa cepat blik opis yea.....keje dah menanti ni...hehe. nsib boss syg....

(klau perhatikan kolopak bunga tu lain tau....ni tak cam bunga)........







jap ada lg.........Tunggu ......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net