manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-Dec-2008 04:00 Email | Share | Bookmark
Penyeri majlis + stone kristal

 
butiran kristal
sekitar atas lengan
 
Hai salam....
Untuk hadiri majlis besar kawan baik, mesti lah kena bergaya juga. wlaupun hanya penyeri majlis...rasa tak salah kan.......cuba lari dari taburan manik, kali ini ija tabur kristal pecah2 kasi selerak kat depan bj serta atas bj. ni last minit punya keje..aku kerjakan tak sampai 1 hari.......entah napa sejak2 ni mood berkobar2, ...sedar2 dah siap....lagi setengah jam nak antor aku pandang lg..rasa tak cukup sebab manik ni warna hitam pekat kot..kadang2 mati idea.....rasa nak tambah lg aku buat juntai2 tepi lengan tu..ada 3 juntai, kiri kanan 6 lah....tp syg aku tak sempat nak ambik gmbr...tak apa asl puas hati udah..satu kepuasan..aku rasa cam bj aku pulak....hehe









Respond by Yani : jaa..... cantikkk la.... i loike... ramai puji time yani pkai baju nie... tq darlinn....
p/s : terima kasih yani, daun keladi, leh tempah lg...st lg...utk bj pink tu work in progress - kudup roses kan.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net