Want your
own Fotopage?






 
manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-Jan-2009 10:29 Email | Share | Bookmark
Kombinasi Renda & Bunga Organza

 
 




Sedang bercinta menyiapkan renda sang puteri, agak gusar sebab lewat sampai matlamat, dengan kejutan deman yang sudah, dengan keadaan diri sekarang kurang sihat, hari ni MC lg, pitam dalam LRT ampang park, tiba2 je aku rebah dikaki entah sapa, tak tentu arah aku dibuatnye...org disekeliling penuh beri perhatian, tak kira cina, melayu, entah mana aku dicapai ramai2, diberi minyak, tisu, dipicit sana sini, aku yg dah mual2 rasa panas, walaupun aku tahu ai-cond LRT kuat, aku peluh tersangat2.......gelap mata aku dengan keadaan yg sesak dlm LRT, ......entah ar....bulan ni sakit2 je........sampai je oppis aku gagahkan diri ke Klinik ditemani teman.....

Ok berbalik cerita rendaku, aku tak sempat usik pun...tp kemarin hampir siap.....baru ku perasan manik yg dijahit pada belahan kebaya ni tersilap warna.....jenuh aku bukak blik.....mula aku sendiri tak perasan, tp bila ditegur adik, along napa warna manik tak sama, saje yea......apaaaaaaaaaa......silap aku....Renda Sang Puteri akan diserikan dengan Bunga Organza, Fabrik organza yg d beli di kedai reben 2meter, warna pink & putih salju....... dan digubah menjadi kelopak bunga.....

Quote:
balqis - btul lah ada trademake bunga FLORA CINTA awk tu, kita pun dah jatuh cinta..........awk mmg pandai buat kelopak bunga pakai labuci, tak rugi akak nora didik....kita je yg blommm pandai lg.....
zai - yea pitam.....alhamdulilah tak ada org ambik kesempatan, sbab smua sekeliling kita p'puan juga....terima kasih, kita tambah teman lg dr anak didik nora manik...suka
Beauty&TheBeads - hrap2 beransur pulih pnyakit2 ni......terima kasih kembali
Little mama - boleh je sabar, kadang2 berbelit juga, potong kan saje benang tu, pastu ikat kembali kuat2, matikan pd jahitan sediada.....insyallah boleh je.......yg kena sabar nak siapkan satu2 bj je...jahit2 tak siap........tu yg tmbh sabar ....
bibu@wilda - terima kasih, ni tengah kunyah vitamin c ni, badan je besar kita ni, tp lembikk..hehe
putih - nama si putih tu ar....kita suka nama tu.....cam dlm filem bawang putih bawang merah, wan maimunah panggil erra fazira, ohhh putih...ohh putih..kita suka dngarr...hehe
angahsu - jatuh cinta, senang je, nak belajar,,boleh kita YM sama.......roses organza pun ija leh ajarkan....ni id YM ija - eja_shariza@yahoo.com -


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net