manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 12-Jun-2009 03:58 Email | Share | Bookmark
Stone barberry,

sbelum siap...
ada lg di tambah ...
baju melayu sedondon
Testing 1 2 3...

SETIAP kali menjelang musim perkahwinan, masa cuti sekolah, semua org sibok, sibok tempah baju ar, bj pengapit, bj nikad, tetamu pun tak nak kalah, cam2 ija pun sibok, tp rasanye ija penyibok pun yea........sebagai pelengkap busana di hari bahagia lah kata kan, bagi pencuci mata, akhirnye jgn merajuk udah, patutnye bahagian stone barberry tu ada lagi di tambah, maap tak sempat nak tangkap, tuan nye dah tangkap dulu, ija ada tambah juntaian dibwh tp dijahit berperingkat.....tak lah nmpk togel sngt.....nanti klau nak buat, jgn buat tak abis cam ija ni, kasi kilau sedondon lah, bagi yg tak bertudung mmg sesuai, yg berselendang pun ok kot....

D seri dengan baju melayu pngantin lelaki, kasi padan dengan perincian yg sama, stone barberry....


Alhamdulilah...abis hutang ku satu, susah benorl nak msuk fp skrg....rasa cam nak makan je...geram,,,,







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net