manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 12-Jun-2009 07:25 Email | Share | Bookmark
Sis Aida Pintalan

gmbr penuh di patung
 
Sebelum korang gelak ke apa ke?........lantak lah, ada kwan ckp,,,ija..cam tulang rusuk lah,,hehe,,, tak tahu bila pakai, abis makcik2 tepi jalan pun toleh 2 kali, sempat juga ija sarung kat badan, bukan pakai betul2, sarung je..nak cuba tngok kat cermin......ni perhatian btul....atas permintaan cik aida kita......saje je ija kasi lagi lebat ala pattern pintalan...Mintk maap bj ni lama dah siap, tengok tu tarikh kat gmbr tu klau tak caya...hehe, ada satu lg, jap tngok atas....hehe

dipersilakan komen kwan2....





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net