manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Aug-2009 03:30 Email | Share | Bookmark
Pesona~Reen

bhg bwh
bhg hadapan
warna terang lawoo
lengan shj
tnya bhg tngan je cumble






Cukup mencabar menjahit pd kain chiffon.......disebabkan leher yg amat labuh dlm 10inci, ija tambah seri dengan batu ala-ala kristal bicone acrylic untuk dijadikan bunga, ija buat 2 warna berbeza, unggu & kuning.....ada warna lite pink pun lawo...tak tahu nak letak mane...nak cari baju senada lah nanti...pd hujung lengan & tepi leher hnya jahit clumble, suka tngok kat web pepari....nmpk mudah, tp yg amat rumit mungkin pd jenis kain yg berlapis dua ni kot, ni akibat wabak crumble....crumble ke tu k.umi?

Quote:
edda manik - alhamdulilah tu namanye rezeki.....hrp k.edda pun same yea


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net