manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 23-Feb-2010 06:40 Email | Share | Bookmark
Exora Kish

 
 




Exora Kish. sesuai dng empunya design.....Pattern ni adaptasi dari Annural BalkisĀ© sendiri. Kita guna namanye sekali..jgn mare yea....credit for you...Daripada papan isyarat di tepi jalan, sudah terserlah warna biru laut...sebelum
berjumpa empunya baju ni.iye ke warna ni...suka nye aku.......warna cukup tersendiri. Biru ni cukup memainkan peranan penting, pengaruhnye cukup mendalam terhadap
mood...mampu mencorak perasaan warna biru lambang ketenangan, kesejukkan,
bergantung pada individu tu sendiri lah suka ke tidak, Sekadar nak adaptasi yg
berlainan, ija berani kan warna kontra yg boleh menimbulkan bunga Ezora Kish kita
ni...Baju lama, dimake over kan supaya nmpk segar mata memandang....simple je
jahitan nye.....biar tak segan bila Empunya baju ni nak mengajar, tak pasal2 nak
murid2 asyik belek baju cikgu,,bukan belek buku...

p/s : cikgu displin dah...hihihihi....


Quote:
balkis - wah cepat sungguh kau terjah, terima kasih ekk....
Beauty&TheBeads - yea ar..menghabiskan saki baki yg ada....
eddamanik - yea ramai2 kita adikberadik


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net