manik's FotoPage

By: manik eja shariza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 8-Mar-2010 03:24 Email | Share | Bookmark
Baby Daisy-Plastic pearl

 
 
Salam,
Persalinan baju kurung polos riau corak yang sama, untuk yang ke-2 Baby Daisy - plastic pearl....
Harap2 tuan empunya baju terpesona dengan hasil kerja kita.

Terima kasih skli lagi






Quote:
diana yusof - salam akak, kita pun dah lama tak singgah fp akak, tp td dah singgah pun, ok je klau nak tiru...tukar idea...kadang2 ija ni pun kering gak.....
dana mmg cute - wah bakal pengantin ni leh lg datang umah org....duduk je umah tu.....kasi seri bnyk skit....tak sabar nak tengok gmbr dia.....terima kasih ek jengok kita


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net